سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

 

     

✅ آیا حضوری هم میتوانیم خرید کنیم؟

تهران، شهرری، میدان بسیج مستضعفین، ابتدای خیابان ابن بابویه، کوچه شهید شوری، پلاک ۳۷

✅ اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

طوبی مارکت همواره تمام تلاش خود را میکند که هیچ مغایرتی در کالای نمایش داده شده و کالای ارسالی وجود نداشته باشد ولی در صورتی که کالایی که برای مشتری ارسال میشود با اطلاعات اعلامی در سایت مغایرت داشته باشد ، مشتری می بایست با قرار دادن کالا در حالت اولیه و تماس با مرکز ارتباط با مشتریان طوبی مارکت  این موضوع را اطلاع داده تا مسئولان حمل و نقل شرکت کالا را تحویل گرفته و به واحد بررسی تحویل دهند تا پس از تایید کارشناسان مبنی بر مغایرت اطلاعات اعلامی در سایت و کالای تحویل داده شده و عدم استفاده کالا توسط خریدار، وجه کالا به حساب ایشان مسترد یا در صورت تمایل وی کالای جایگزین ارسال شود.

✅ سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش و به ترتیب سفارش ، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های طوبی مارکت می‏‌شوند.

✅ چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

برگشت به بالا
اولین فروشگاه کاراکتر محور ایرانی
0
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه